23 september 2022 om 00:00
iBOOD

SwitchBot Gordijnsysteem voor U-Rails V2

Ook verkrijgbaar in Hub mini

SwitchBot Gordijnsysteem voor U-Rails V2 SwitchBot Hub Mini

Na telefoons, koelkasten, gloeilampen en TV's is het tijd je gordijnen slim te maken!

SwitchBot

23 september 2022 om 00:08
Giske.nl Gebruiker

Vandaag kun je een SwitchBot gordijnsysteem scoren, of je nu U-rail-, I-rail- of stanggordijnen hebt hangen.

Waarom is alleen de U-rail variant te bestellen?

Beantwoorden

23 september 2022 om 01:00
Moderator Paul Moderator

Een vorige keer waren beide varianten te bestellen. Deze keer helaas alleen de U-rail variant.
Ik zal iBOOD vragen om de dealtekst aan te passen om deze onduidelijkheid weg te nemen.

Beantwoorden

23 september 2022 om 07:16
markdekam Gebruiker

Let op dat deze moeite heeft met zware gordijnen. Gordijnen gingen bij mij bijna niet open.

Nu als alternatief de Aqara Curtain Driver E1 geïnstalleerd en deze werken bij mij well met zware gordijnen

Beantwoorden

23 september 2022 om 07:21
mr.fox Gebruiker

In het kader van energie besparen en bewegen: doe zelf je gordijnen eens open!

Beantwoorden

23 september 2022 om 13:35
whengel Gebruiker

Helemaal mee eens!

Beantwoorden

23 september 2022 om 07:50
wikking Gebruiker

Wat is de kracht die het apparaat kan leveren? M.a.w. wat is het maximale gewicht van het gordijnenpakket wat verplaatst kan worden?

Beantwoorden

23 september 2022 om 07:54
freddy_ Gebruiker

8kg volgens de omschrijving.

Beantwoorden

23 september 2022 om 07:52
wikking Gebruiker

Op het GIFje hierboven zien we het apparaatje een gordijn openen die aan een rail geregen is. Het werkt dus ook op zo’n ronde rail?

Beantwoorden

23 september 2022 om 07:55
freddy_ Gebruiker

Ja, als je een andere variant van de switch bot koopt. Die nu wordt aangeboden hier.

Beantwoorden

23 september 2022 om 08:12
rclements Gebruiker

Er zit maar 1 bot in het pakket ? Dus heb je standaard gordijnen links en recht 1 pakket dan moet je er 2 bestellen toch ?

Beantwoorden

23 september 2022 om 09:11
spelbrekerpatrick Gebruiker

ja moet je er 2 bestellen .deze zijn in de app aan elkaar te koppelen dat ze samen open en dicht gaan.

Beantwoorden

23 september 2022 om 08:55
wimvanwalsem Gebruiker

Zijn dit ongebruikte exemplaren of geretourneerde? Vorige week ontving ik 2 duidelijk eerder gebruikte exemplaren van ibood.

Beantwoorden

23 september 2022 om 15:04
Moderator Paul Moderator

Het gaat om volledig nieuwe exemplaren. Je zou geen gebruikte of geretourneerde exemplaren mogen ontvangen. Al zou dat per abuis een keertje mis kunnen gaan. Wanneer dat toch het geval is, ontvangt de klantenservice daar graag een melding van.

Beantwoorden

23 september 2022 om 12:08
Dr.Bibber Gebruiker

SwitchBot mini ?

Beantwoorden

23 september 2022 om 15:01
Moderator Paul Moderator

Het SwitchBot gordijnsysteem is inmiddels uitverkocht geraakt. De SwitchBot hub Mini is nog wel beschikbaar.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.