Een vorige keer waren beide varianten te bestellen. Deze keer helaas alleen de U-rail variant.
Ik zal iBOOD vragen om de dealtekst aan te passen om deze onduidelijkheid weg te nemen.
Let op dat deze moeite heeft met zware gordijnen. Gordijnen gingen bij mij bijna niet open.
Nu als alternatief de Aqara Curtain Driver E1 geïnstalleerd en deze werken bij mij well met zware gordijnen
In het kader van energie besparen en bewegen: doe zelf je gordijnen eens open!
Wat is de kracht die het apparaat kan leveren? M.a.w. wat is het maximale gewicht van het gordijnenpakket wat verplaatst kan worden?
Op het GIFje hierboven zien we het apparaatje een gordijn openen die aan een rail geregen is. Het werkt dus ook op zo’n ronde rail?
Ja, als je een andere variant van de switch bot koopt. Die nu wordt aangeboden hier.
Er zit maar 1 bot in het pakket ? Dus heb je standaard gordijnen links en recht 1 pakket dan moet je er 2 bestellen toch ?
ja moet je er 2 bestellen .deze zijn in de app aan elkaar te koppelen dat ze samen open en dicht gaan.
Zijn dit ongebruikte exemplaren of geretourneerde? Vorige week ontving ik 2 duidelijk eerder gebruikte exemplaren van ibood.
Het gaat om volledig nieuwe exemplaren. Je zou geen gebruikte of geretourneerde exemplaren mogen ontvangen. Al zou dat per abuis een keertje mis kunnen gaan. Wanneer dat toch het geval is, ontvangt de klantenservice daar graag een melding van.
Het SwitchBot gordijnsysteem is inmiddels uitverkocht geraakt. De SwitchBot hub Mini is nog wel beschikbaar.
“Vandaag kun je een SwitchBot gordijnsysteem scoren, of je nu U-rail-, I-rail- of stanggordijnen hebt hangen.“
Waarom is alleen de U-rail variant te bestellen?