Je huis, is waar je Nest staat.
Merk: Google
Type: Nest Mini Smart Speaker
Garantie: 2 jaar
(i) Dit product heeft een US-plug, een verloopstekker wordt meegeleverd.
Materialen
Connectiviteit
Voeding en poorten
Luidsprekers en microfoons
Sensoren
Processor
Ondersteunde besturingssystemen voor Home-app
Vereisten
Afmetingen & gewicht
Dit ontvang je
Ik heb 2 producten (mini 1 en hub 1) vanuit USA, beide gewoon in Nederlands mogelijk.
Goedemorgen brando,
De Nederlandse taal instellen is gewoon mogelijk.
Volgens Google begrijpt het Amerikaanse model alleen Engels en Spaans.
Gebruik hier ook een Amerikaans model (daar zelf gekocht) en werkt prima met de Nederlandse taal hier in NL.
Besteld! Zet ‘m buiten op tuintafel aangesloten via USB op een powerpack (iPhone / android phone accu pack): muziek etc. tijdens de zomeravond borrel.
Ik neem aan dat deze een USB aansluiting heeft voor de voeding aan de (US) voedings adapter waarbij het enige verschil is de platte pennen versus de euro stekker zoals wij die kennen.
Goedemorgen jmeulekas,
Je neemt het helemaal goed aan! Veel plezier met je aankoop.
Aansluiten op een powerpack zal zomaar niet lukken, Nest mini heeft namelijk geen usb aansluiting. Je zult deze op het stroomnet moeten aansluiten.
Kan je deze speakers zo apart gebruiken of heb je een ‘hub’ nodig van Google om te koppelen ? Of kan het gewoon via de smartphone ?
Ik heb deze ook en ik luister gewoon via de smartphone.
Goedemiddag Totejacques,
Deze kunnen werken zonder hub. Je kan via je smartphone muziek naar de speakers sturen.
Klopt. Dat kan via casten bijv via Spotify of Youtube music, en streamen via bluetooth.
Is ie nou uitverkocht of is er een systeemfout?
Goedenavond janneman42,
Hij is nog niet uitverkocht. Wat krijg je voor melding wanneer je er een probeert te bestellen?
Je kan maximaal 2 stuks per bestelling aanschaffen. Als je dat aantal probeert te overschrijden, bijvoorbeeld door extra exemplaren toe te voegen nadat je al 2 in de winkelmand hebt, dan kan een foutmelding verschijnen.
Dit is een Amerikaans model. Is hier de Nederlandse taal installeren via de Home app wel mogelijk?