19 augustus 2022 om 00:00
iBOOD

Edifier S3000PRO Draadloze Speakers | Active 2.0 | Hi-Res Audio | BT 5.0

Edifier S3000PRO Draadloze Speakers

Voor laffe desktopspeakers doen we het al lang niet meer. Met deze rakkers geniet je pas écht van je favoriete playlist.

Specificaties

Merk: Edifier
Type: Draadloze Speakers | S3000PRO
Garantie: 2 jaar

• Active 2.0 all-rounders
  • KleerNET technologie
  • Hi-res audio & BT 5.0

Kenmerken

• Uitgangsvermogen: R / L (Treble): 8 W + 8 W RMS
  • R / L (middenbereik en bas): 120 W + 120 W RMS
  • Frequentiebereik: 38Hz ~ 20KHz
  • THD + N (testniveau): 0,3%
  • Signaalruisverhouding : 85dBA
  • Ingangsgevoeligheid: Lijningang: 600 ± 50mV; Balans: 1000 ± 50mV OPT / COAX: 400 ± 50mFFs, Bluetooth: 450 ± 50mFFs, USB: 400 ± 50mFFs
  • Invoertype: Lijningang, Balans, Bluetooth, Optisch, Coaxiaal, USB
  • Afmeting: 23.1 x 35.6 x 26.7 cm (BxHxD)

Dit ontvang je

• Edifier S3000PRO Draadloze Speakers (linker- en rechter unit)
  • Handleiding
  • Stereo RCA audiokabel
  • Stereo RCA naar 3.5 mm jack kabel
  • Optische kabel
  • USB kabel
  • Afstandsbediening
19 augustus 2022 om 09:27
Machielve Gebruiker

Ik heb deze speakers nu bijna 3 kwart jaar, ook hier via iBOOD gekocht, om te gebruiken in de woonkamer (voor PC speakers zijn ze veels te groot/krachting) en ik geniet er nog elke dag van. Voor de twijfelaars, er komt heerlijk geluid uit, voornamelijk in de preset eq ‘dynamic’ en de monitor modus: Hoge tonen zeer zuiver, mid en bass meer dan sterk/vol genoeg om de woonkamer te vullen. Aansluiten is ezpz en zelfs BT connectiviteit met TV geeft een goede respons tijd om ook films in HiFi te ervaren. Het voelt nog steeds alsof ik een set van +1000€ heb  staan voor een ‘prikkie’. Enige minpunt is dat de afstandbediening nogal karig is.

Beantwoorden

19 augustus 2022 om 11:07
bilspleet Gebruiker

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Ik heb ze nu ongeveer even lang en geniet er nog dagelijks van. Heb mijn platenspeler (aux) en tv (optical) aangesloten op de speakers en gebruik ze ook vaak met bluetooth om even via telefoon wat muziek op te zetten. Ook dan is het geluid heerlijk. Vol en rijk geluid.

Beetje spelen met Treble en Bass naar voorkeur kan alleen aan de achterkant van de speakers helaas, maar dat heb je niet vaak nodig.

Ook ben ik het eens met het genoemde nadeel: de afstandsbediening heeft echt licht nodig om te kunnen zien wat je indrukt.

Ander nadeel is dat het laagste volume via optical eigenlijk niet zo laag is en in vrij grote stappen gaat. Dat is met andere standen geen probleem.

Zelf heb ik er wel de standaarden bij gekocht om ze op ideale hoogte te hebben. Zie https://doublepoint.nl/media/magefan_blog/edifier-s3000pro-wireless-speakers-1.jpg voor een foto.

Beantwoorden

19 augustus 2022 om 13:45
xBigGx Gebruiker

Als ik deze nu via bluetooth met mijn tv verbind, dan verwacht ik een synchro. probleem. Is dit op te lossen?

Beantwoorden

19 augustus 2022 om 14:40
Moderator Youri iBOOD Moderator

Gaat het om TV, series en films kijken, dan kun je met de instellingen van je televisie een vertraging instellen. Dit zou voldoende moeten zijn.Speel je echter ook veel games op je televisie, dan is het aan te raden voor een bedrade verbinding te gaan; je kan en wil immers geen vertraging instellen voor interactieve media.

Beantwoorden

19 augustus 2022 om 15:53
Machielve Gebruiker

Mijn tv voert een automatische a/v synchronisatie uit wanneer geluid over BT loopt. Misschien testen met een klein speakertje hoe de jouwe dit doet?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.